hibaelháritás

2009.12.05. 16:37

 már egyébként is nagyon zavaró volt,a hátsó fék hiánya menet közben, de vagy időm nem volt rá, vagy a hiányzó kis alkatrész tűnt el valamelyik nadrágom,táskám zsebében, és épp nem találtam. aztán persze megkerült, de pont akkor amikor a motor közelében sem voltam. aztán a múlt héten zht irni siettem, és félúton kaptam egy defektet,majd később a motort hazatolva nekiáltam,hogy mostmárpedig akkor, de nyilván nem volt meg a kis bigyó. aztán,hogy a kereket leszereljem le kellett venni a kipufogót is, és akkor már azt is betettem az autóba,addig amig a gumisnál megcsinálják, gyorsan lehomokozzuk, lefestjük.

 

 

 

 

 

 

 

aztán ma,szieszta után, nekiálltam végre, már zavart a látvány, főleg,hogy ismét egy kupacban áll a motor,nem pedig egyben.

 

 

 

 

 

 

 

mivel tegnap ráakadtam a kis bigyóra,a farmerem hátsó zsebében Zentán, ezzel inditottam, és mivel a kerék nem volt fönt még,elég gyorsan került hátsó fék is. a kereket már tényleg csak játék volt fölrakni, most hogy rendes tizcolos belső van benne, a szelepnek újrafúrtam a lyukat,igy mostmár jól áll, nagy reményeket fűzök hozzá, hogy egy darabig nem kell hozzányúlnom.

 

 

 

 

 

 

 

ez pedig már a vége,fönt a boritások és a lehomokozott, két rétegben lefestett kipufogó. annyira megörülhetett a motor,ennek a kis fölújitásnak,hogy elfelejtett lemerülni az akkumlátor, és rögtön indult,hihi...

Szerző: kAndrás

komment

Címkék: motor

süti beállítások módosítása