füstölő elektromos robogó

2009.10.08. 19:45

példásan tette a dolgot a zöld rém, szaladtak is a kilóméterek, és föleg a literek le a torkán, amikor is,kedd reggel halk zümmögéssel indult be, ami egyre hangosabb lett. csak titkon reméltem,hogy valami a szij körül lehet,de persze hogy csapágy gond lett a vége, jó kis villanymotor hanggal ,méghozzá a főtengelyen. a motorszerelőm pedig riogatott mindenféle colos csapágyárakkal és munkadij összegekkel, szóval a vége az lett,hogy a pót blokkot, próba szerencse alapon szétszedtem.

ismét pozitivan csalódtam a japánokban, akik nem csináltak hülyeséget, teljesen szabvány golyós csapágy és szimmering a főtengelyen. ez azért gyanús volt,mert metrikus csavarok után ha colos csapágy lett volna benne, hát én biz'isten fölszámolom a japán közlekedési ezköz állományomat. igy az alkatrészeket kétezer forintért sikerült beszerezni. nem is rossz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 a blokk nem áll a helyzet magaslatán,látszik hogy nem hozzáértők szerelték,és a peremek bánták ezt,föleg a szimmeringéknél gond.egy csapágy pedig itt is halott volt, igy,felújitva egy darabig elketyeg. a hajtókar csapágy még nem kotyog, de a rozsdás olaj alapján, hamarosan fog. addig viszont a másik főtengelyt meg lehet csinálni. ez pedig gurulhat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és ha már sikerült, az öt órai zárás után csapágyat szerezni, hirtelen felbuzdulásból, már össze is dobtam a blokkot. reggel pedig jöhet ki a másik,ez pedig a helyére...

 

Szerző: kAndrás

komment

Címkék: motor

süti beállítások módosítása