napokig beteg

2009.05.16. 22:59

betegség-milyen szereteágazó lehet a a megítélése. szerdadélben,a szorgalmi időszak befelyezése után, már épp belekezdtem volna valami kötetlenbe, egy jo ebédbe,kis rakodás,pihenés, hogy reggel újult erővel kezdjek a fűnyróbizniszbe,amikor délután háromkor, arculcsapott valami modern influenza,ami percek alatt levett a lábamról,és hirtelen porba hullott minden... a tervek,az álmok,a világ és minden, egyszerűen elfolyt a szemem előtt, mint Salvador Dali Elfolyt idő cim képén az óra számlapja,és nem csak a könnyek miatt,de egyszerre halmozottan hátrányos helyetű lettem, tehetetlen darab faként sodródtam, és nyomtam az ágyat,vagy épp szédelegtem a mosdó felé.igy jár az ember,ha ideje nincs,lábon hordja ki a nyavaját,ami nem túl kellemes, de ez van,és itt a szombat,zsebkendőhegyek és üres strepsilses dobozok halmai után valahogy éledezek,bár az elvesztett lendület még bolyong,az eltűnt idő nyomában,talán?

Szerző: kAndrás

komment

Címkék: betegseg

süti beállítások módosítása