majdnem első takolás

2009.06.17. 23:30

olajpumpát már bekötöttem, feltöltöttem, és nyomta is az olajat szépen,de a tankban még mindig jó erős keverék tartózkodott, a sok olaj pedig rontja az égést, következésképp lerakódott, és egy hét múlva,hétfőn,vizsga előtt a túl nagy olajkoncentráció miatt be sem indult.

vizsga után kis tiszta benzint a gyertya helyén a hengerbe csöpögtettem,direktbe, igy persze pöccre indult. és el is vittem egy jó nagy körre, hogy a maradék keveréket kifüstöljem. majd pedig visszafelé, diadalittasan begurultam a shell kútra,hogy feltankoljam a gépet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a képen látható mennyiséget sikerült a tankba passzirozni, kiváncsian várom, hány km távolságra lesz elég...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt ragadnám meg az alkalmat,hogy a robogókat népszerűsitsem,mint tökéletes városi közlekedési ezközöket. ugye biztositást kell fizetni, jó helyen kb. 2000ftért megúszható, súlyadó nincs,mint ahogy parkódij se,és parkolóhely meg mindig van. gyors,kényelmes, keveset fogyaszt,nem okoz és neki sem okoznak gondok a dugók. szóval tavasztól őszig verhetetlen.

Szerző: kAndrás

komment

Címkék: motor

süti beállítások módosítása