katasztrófatúrista

2009.05.23. 00:50

nem ez lett volna a mai bejegyzés témája, de mire a laptophoz értem, már mehettem is vissza ki,a szélvihar elől elpakolni néhány dolgot.ami aztán felhőszakadásba csapott át. szélvigarral kombinálva.

magam is meglepődtem, a viharos szélen, mert bár olvastam és hallottam a rádióban, hogy 100km/h fölötti szélsebességgel közelit,de ilyenkor csak legyint az ember, hogy láttunk itt már külömbet is, főként ha átjött a vihar bánátból...

éjfél tájban magamra senderitettem egy esőkabát-esőnadrág kombót,és irány az utca, ahol igencsak hadiállapot uralkodtott, letört ágak mindenfelé,néhol cserepekkel, az úton pedig bokáig érő viz. a kisbolt eresze alatt néhány meglepődött részegrokker társaság próbált a falhoz simulva az eső számára észrevétlen maradni, néhány autó küzdött az elemekkel, a közvilágitás kissé hiányos volt. a sötét utcában kissé ilyen fosztogatós-világvége hangulat uralkodott, a látványt pedig csak a villámlások deritették fel egy-egy pillanatra. mindenesetre az eső igencsak jól jött,jobb később mint soha,a károkat pedig majd reggel lajstromba veszem.

Szerző: kAndrás

komment

Címkék: vihar esemeny

süti beállítások módosítása